Sparlåga…

17 december 2009

HEJ BLOGGEN! Sorry för sparlåga. Men jag har haft mina skäl. Sen har jag dessutom inte hatat så mycket den senaste månaden, men nu har jag några saker att hata…

Alla människor som kommer fram under julen (och påsk..) vart befinner de sig resten av året? De måste väl äta, skita och handla andra onödigheter mer än två gånger om året? Mycket underligt fenomen det där…

Tjejer med brist på självrespekt. Och detta är faktiskt riktat mot TJEJER, och enbart TJEJER. I Helgen var  Taste of Chaos-turnén på Scandinavium, och eftersom jag är kompis med de två svenska bandet som spelar, så var jag således där, för att hänga med dem och för att se på de andra schyssta banden. Att musikbranschen är dominerad av killar är ju inget nytt fenomen, det brukar vara 95% killar, jag (ibland någon mamma/syster/kompis om är av den feminina sorten) och groupies. Groupies existerar, vad ni än hör för annan skit. i 9 fall av 10 så hatar artisterna detta, men måste ändå vara trevliga, för att vara måna om sitt rykte. Således, 1 av 10 är ett asshole och knullar gropies (precis som killar i allmänhet alltså) jag tycker så synd om dessa tjejer. Minikjol, ursmå toppar eller linnen, höga klackar, mycket smink, tom blick pga. för mycket kokain för att ha gutsen att nästla sig in backstage. Get a grip girls! Ni kommer aldrig få er rockstar, han har 1. redan flickvän och barn 2. vill inte ha brud, utan bara doppa. 3. han är gay med täcker över det genom att sätta på så mycket brudar som möjligt.

Så, LÄGG NER.

One Response to “Sparlåga…”


  1. Svar: Jag orkar för att jag inte går med på vad som helst. Tyck vad du vill om det.


Kommentera

