Majoriteten av alla vegetarianer är dumma i huvudet.

25 november 2009

Har ni tänkt på att om man frågar vegetarianer varför de är vegetarianer, så är det för att ”de älskar djur”. Om inte det är en paradox så vet i fan alltså.

Jag är också vegetarian, men det är för att jag hatar djur.

Men jag äter choklad. Jag älskar choklad.

Jag äter inte brysselkål, jag hatar brysselkål.

 

THAT makes sense.

3 Responses to “Majoriteten av alla vegetarianer är dumma i huvudet.”


  1. Svar: För att det äcklar mig att man äter något som har levt?

  2. Johanna Says:

    Haha, nje… har faktiskt aldrig hört ”jag älskar djur” anledningen. De jag pratat med har antingen tyckt att det är bättre för miljön eller för att det är bättre för deras egna hälsa. HAHAH, men din anledning var skönare 😀 … fast fan. Hur kan man inte vilja äta kött? 😮 gott som fan ju.

    SV: Tycker inte jag heller, hon passar bättre ihop med Jake.

  3. Only Me Says:

    Jag är semi-veg = äter fisk och (viss) fågel. När folk frågar varför svarar jag: ”Jag äter bara ointelligena djur”.
    DET brukar provosera.


Kommentera

