Onödiga facebookgrupper #2

08 november 2009

Idag har mina vänner gått med i följande Facebookgrupper:

 

Vi som skickar mer än ett SMS om dagen vad vill man säga genom att gå med här? Det är så att jag blir speechless, och det blir jag inte ofta kan jag lova.

Vi som vänder täcket så att den kalla sidan kommer innåt Alltså, jag vet inte men är det facebook som spär på människors idioti? Varför skall man dela med sig av en sån här sak? Skall människorna i den här gruppen samlas och vända varandras täcken eller vafan är det frågan om? Denna gruppen skulle lika väl kunnat heta typ ”Vi som inte har alla hästarna i stallet” för det är precis vad det handlar om…

 

Exempel på grupper som jag hoppas (eller inte hoppas) kommer finnas på min feed inom en snar framtid:

Vi som viker pappret när vi torkar oss i röven

Vi som skrynklar pappret när vi torkar oss i röven

Vi som inte tvättar händerna efter vi vart på toaletten

Vi som inte blundar när vi går över övergångsställen

Vi som låter oss rövknullas av det facebookiferade samhället.

 

Kommer nog fyllas på efter hand…

2 Responses to “Onödiga facebookgrupper #2”

  1. Johanna Says:

    Haha, sant ju. Sen det här fenomenet farmville kan jag inte heller förstå..

    SV: Nja, man firar det ju knappt som det är xD

  2. Jess Says:

    Ja jag håller med om att det finns för många onödiga grupper. Folk har väl för lite att göra helt enkelt.


Lämna en kommentar